Întrebări frecvente
-
Cât timp voi aștepta coletul?
-
Prioritatea noastră este prospețimea! Vrem ca fiecare persoană care alege moara noastră de ulei să experimenteze un gust unic, plin de prospețime. De aceea, nu depozitam uleiuri, ci le presăm la comanda. Pentru pregătirea unei comenzi avem nevoie de 1 până la 3 zile. Promitem că merită să aștepți!
-
Cum va influența transportul produsele?
-
Pentru noi, transportul sigur al comenzilor este o prioritate. Ne dorim ca pachetul tău să ajungă rapid și în siguranță. Toate comenzile sunt împachetate cu mare grijă în cutii de carton solide, care garantează un transport sigur, fără riscul de avariere. Vrei să afli mai multe despre cum va fi ambalat pachetul tău? Apasă aici.
-
Ce fac dacă produsele sunt deteriorate în timpul transportului?
-
Majoritatea pachetelor noastre ajung în siguranța, dar ocazional se întâmplă să apară unele probleme. Contactează-ne dacă observi orice problemă cu coletul tău - te vom ajuta!
-
Ce să fac dacă lipsește un produs din colet?
-
Dacă observi că lipsește ceva din comanda ta, contactează-ne - cu siguranță vom rezolva problema.
-
Cum verific unde este coletul meu?
-
Te informăm prin email despre progresul fiecărei comenzi. Poți verifica statusul comenzii și logându-te în contul tău. În emailul de confirmare a expedierii coletului, vei găsi și numărul de urmărire și un link unde poți verifica oricând starea coletului.
-
Care sunt costurile de livrare?
-
Detalii despre costuri, opțiuni și toate informațiile legate de livrare le găsești aici: https://olini.ro/pagina/livrare
-
Cum pot să plătesc pentru comanda mea?
-
Opțiunile de plată le găsești aici: https://olini.ro/pagina/plati