TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A WEBSITE-ULUI OLINI.RO
(„TERMENI SI CONDITII”)
1. DEFINITII
MIRAMAR SP. Z O.O., o societate constituită și existând în conformitate cu legile din Polonia, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr 0000162432 cod fiscal 8860027066, cu sediul social în 155, Nowa Wieś, 58-308 Wałbrzych, Polonia, denumită pe parcursul acestor Termeni și Condiții, “Olini” sau „Subscrisa”.
WEBSITE – Domeniul www.olini.ro si subdomeniile acestuia („Site”).
CONTINUT are următoarea definiție:
- toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
- conținutul oricărui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENȚILOR săi de către Olini prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat sau colaborator al Olini UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
- informații legate de Produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Olini într-o anumită perioadă;
- informații legate de Produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de către un terț cu care Olini are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
- date referitoare la Olini, sau alte date privilegiate ale acesteia.
SERVICIU - Serviciul de comerț electronic condus exclusiv pe porțiunile public disponibile ale SITE-ULUI, în sensul acordării posibilității CLIENTULUI sa contracteze Produse și/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzând și alte mijloace de comunicare la distanță.
CLIENT – Persoana fizică / juridică / persoana fizică autorizată precum și orice altă entitate ce achiziționează Produse de pe Site și care are sau obține acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior creării CONTULUI de CLIENT.
COMANDA - Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzător si Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
DOCUMENT - Prezentele Termeni și Condiții.
COMUNICARI COMERCIALE - Orice tip de mesaj cu caracter comercial trimis (prin canale precum: e-mail / SMS / telefonic, etc. ) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la Produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat/vizualizat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu”, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetări de piață, studii și/sau sondaje de opinie.
CONTRACT la distanță - Conform definiției cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract încheiat între profesionist și consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanță organizat, fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
CONT – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura că toate informațiile introduse/furnizate la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
DATE CU CARACTER PERSONAL - Orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (“persoana vizată”); în principiu, reprezintă date personale: numele și prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numărul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc. ;
PRELUCRARE - Orice operațiune/set de operațiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispoziție, alinierea, combinarea, restricționarea, ștergerea, distrugerea etc. (reprezentând orice fel de operațiune în legătură cu datele personale);
NEWSLETTER / ALERTA - Mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către Olini într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Olini cu referire la informațiile conținute de acesta.
TRANZACTIE - Încasare sau rambursare a unei sume rezultata din vânzarea unui Produs / serviciu de către Olini către Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Olini sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.
2. INTRODUCERE
Prezentul document (împreună cu documentele menționate în cuprinsul acestuia) stabilește termenii și condiţiile care reglementează utilizarea acestui Site, precum și achiziționarea de Produse (denumit în continuare "Termeni și Condiții"), de catre Utilizator sau Client.
Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile înainte de a utiliza acest Site și de a efectua orice comandă prin intermediul acestuia. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii și condițiile valabile la momentul comenzii și notificarii acestuia în scris de către Olini.
În situația în care Utilizatorul sau Clientul nu dorește a mai primi din partea societății Olini newslettere/alerte și/sau comunicari efectuate în scop de marketing si publicitate/promoțional prin intermediul oricărui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de DEZABONARE disponibilă în cuprinsul oricărei comunicări via e-mail sau prin trimiterea unei solicitări scrise pe adresa de e-mail a responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal la adresa [email protected].
Utilizatorul sau Clientul, în conformitate cu dispozițiile și normele privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita STERGEREA datelor sale personale prelucrate în scop comercial de către societatea Olini în baza contractului agreat de părți, iar în acest sens poate formula solicitarea scrisă pe adresa de e-mail a responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal [email protected].
Prin folosirea Site-ului/Continutului/Serviciului, Clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură Produse Siteului, Conținutului, Serviciului Olini sau oricărui tert cu care Olini are incheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.
În cazul în care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate față de Olini și își revocă acordul exprimat în favoarea Documentului pe perioada derulării unei Comenzi, Olini va anula Comanda acestuia fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.
3. WEBSITE-UL ȘI COMERCIALIZAREA PRODUSELOR ȘI SERVICIILOR PRIN INTERMEDIUL ACESTUIA
WebSite-ul www.olini.ro („Site-ul”) este proprietatea societății MIRAMAR SP. Z O.O.
Conținutul, astfel cum este definit in preambul, incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Olini, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Olini, includerea oricărui conținut în afara Site-ului Olini, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Olini asupra conținutului precum si participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul expres al Olini.
Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederi ale prezentului Document.
Termenii se aplică pentru toate Produsele, serviciile și conținutul Site-ului nostru. Utilizând orice secțiune a portalului se consideră că utilizatorii au luat la cunoștință toate informațiile privind Termenii și Condițiile de utilizare, precum și faptul că aceștia acceptă să utilizeze conținutul acestui portal exclusiv în folos personal și pe propria răspundere. Produsele și serviciile promovate și oferite spre vânzare pe Site vor fi denumite pe parcursul acestor Termeni și Condiții „Produsele”,
4. UTILIZATORUL SITE-ULUI
Utilizatorul Site-ului este:
- persoana fizică, în vârstă de cel puțin 18 ani, cu capacitate de exercițiu deplină,
- orice reprezentant al unei persoane juridice înmatriculate și funcționând în conformitate cu legile din România, acționând în numele și pe seama persoanei juridice,
- orice persoană fizică autorizată (PFA), care accesează, comandă sau achiziționează, rezerva sau accesează Produse prin intermediul Site-ului, denumit pe parcursul acestor Termeni și Condiții, “Client”.
5. ARIA DE APLICARE A TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
Termenii și Condițiile definesc condițiile de utilizare a Site-ului, în calitatea acestuia de platformă de cumpărături, precum și condițiile contractuale ce guvernează relația dintre Olini și Clienți.
Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor, Clientul este de acord că: (i) în cazul în care Clientul este o persoană fizică, acționează în nume propriu și nu reprezintă nicio altă persoană, iar dacă este reprezentantul unei persoane juridice, acționează în limitele împuternicirii ce i-a fost acordate; (ii) Clientul va furniza informații corecte și complete în vederea utilizării Site-ului; (iii) Clientul nu va utiliza Site-ul în niciun mod care ar putea să afecteze în mod negativ disponibilitatea resurselor sale sau utilizarea sa de către alți Clienți sau în orice mod care ar putea defecta, dezactiva, supraîncărca sau deteriora serverele sau rețelele Olini sau ale unor terțe persoane; și că (iv) Clientul nu va utiliza Site-ul în orice scop care este ilegal sau interzis prin aceste Termeni și Condiții sau prin alte politici relevante.
6. ACCEPTAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
Prin accesarea și utilizarea Site-ului, Clientul ia cunoștință de și acceptă Termenii și Condițiile, precum și celelalte politici relevante pentru Site.
Pentru folosirea în bune condiții a Site-ului, Clientul are obligația de a citi cu atenție și de a respecta Termenii și Condițiile, precum și orice alte politici relevante ale Site-ului, așa cum acestea sunt afișate pe Site sau așa cum vor fi notificate Clientului la un anumit moment.
Informaţiile conținute în acești Termeni si Conditii precum și detaliile conţinute în acest Site, nu constituie o ofertă de vânzare, ci o invitație de a negocia. Nu va exista niciun contract între dumneavoastră şi noi având ca obiect orice Produs, până nu vom accepta în mod expres comanda dumneavoastră. Dacă nu vă acceptăm oferta, orice sumă deja debitată din contul dumneavoastră, vă va fi restituită integral.
7. ACCESIBILITATEA SITE-ULUI
Site-ul este accesibil clienților 24 de ore din 24, 7 zile din 7 în afara cazurilor în care se efectuează operațiuni de mentenanță.
Olini își rezervă dreptul de a întrerupe unilateral accesul la Site (integral sau parțial), în orice moment, cu notificarea imediată a utilizatorilor, prin mesaj afișat pe Site la momentul accesării. Olini nu poate fi ținut răspunzător față de Client și/sau față de terțe persoane pentru lipsa de funcționalitate sau pentru funcționarea neconformă a Site-ului. Olini deține drepturile de autor asupra tuturor conținuturilor (texte, materiale video și audio, baza de date, cod de programe) existente in acest Site.
7.1 MATERIALUL TRIMIS DE CĂTRE UTILIZATOR (COMENTARII ȘI ALTE CONȚINUTURI)
Datele personale pe care le trimiteți pe Site-ul nostru cu scopul de a achiziționa anumite produse sau cu scopul de a oferi feedback cu privire la anumite produse, vor fi tratate în conformitate cu politica noastră privind protecția datelor cu caracter personal, disponibilă aici: https://olini.ro/pagina/politica-de-confidentialitate
Olini nu dorește să primească pe acest domeniu din partea dumneavoastră informații confidențiale ori de altă natură nenecesare. Toate materialele, informațiile și alte date pe care le transmiteți pe acest domeniu nu vor fi considerate confidențiale ori care nu pot fi folosite fără restricții. Subscrisa nu are niciun fel de obligații față de acest tip de comunicări. Angajații noștri pot copia, dezvălui, distribui, aplica ori folosi în alt mod aceste comunicate și toate informațiile, imaginile, sunetele, textele si alte materiale pe care le conțin acestea în orice scop comercial sau necomercial.
7.2 CONEXIUNI CU ALTE DOMENII WEB
Conexiunile acestui domeniu cu domenii ale unor producători/prestatori independenți, după caz, sunt asigurate exclusiv pentru a va ușura activitatea. Dacă veți folosi aceste link-uri, veți părăsi domeniul nostru. In acest sens, Subscrisa nu a verificat și nu controlează domeniile acestor producători/prestatori independenți, ca atare nu este răspunzătoare de oricare dintre aceste domenii sau de conținutul acestora. Dacă decideți să vă conectați la un domeniu Web al unui producător/prestator independent legat de domeniul nostru, o faceți pe propria răspundere și automat veți deveni subiectul Termenilor și Politicilor aplicabile acestor Site-uri terțe.
7.3 CREAREA UNUI CONT DE CĂTRE CLIENT ȘI PLASAREA COMENZII
Pentru a avea acces la achiziționarea de Produse pe Site-ul nostru și de a beneficia de toate opțiunile acestui Site toții Clienții au posibilitatea de a se înregistra în calitate de utilizator (fie PF/PJ) prin crearea unui cont de Client (”Contul”), după cum urmează.
a) fie înainte de a începe efectuarea de cumpărături pe Site;
În această situație, Clientul va completa formularul de creare a Contului furnizând următoarele informații minime:
- Pentru persoane fizice (PF): adresa de e-mail prin care dorește să poarte corespondența cu Olini, numele, prenumele, număr de telefon, adresa de livrare și o parolă;
- Pentru persoane juridice (PJ): numele companiei, CUI, nr. inreg ONRC, IBAN, adresa de e-mail prin care dorește să poarte corespondența cu Olini, telefon si adresa;
b) fie ulterior alegerii și adăugării Produselor în coșul de cumpărături;
În acest caz, după ce Clientul a adăugat în coșul de cumparaturi Produsele dorite, va completa toate detaliile necesare livrării, respectiv, adresa, nume si prenume, număr de telefon.
c) fie înainte de a finaliza comanda unui Produs disponibil pe Site în calitate de Client fara Cont;
De asemenea, puteți face achiziții din Produsele prezente în oferta noastră și fără utilizarea unui cont de client, folosind doar datele necesare plasării unei comenzi online (nume si prenume, număr de telefon, e-mail și adresa de livrare);
În acest caz, după ce Clientul va adăuga în coșul de cumpărături un Produs și va completa toate detaliile necesare livrării, respectiv, adresa, nume si prenume, număr de telefon, si e-mail, acesta poate merge direct în josul paginii și ulterior acceptării prezentelor Termeni și Condiții, poate plasa comanda
Subscrisa îi va confirma Clientului plasarea comenzii prin transmiterea către Client (la adresa de e-mail indicată de Client în vederea creării respectivului Cont sau în vederea plasării comenzii) a unui e-mail in acest sens.
În situația în care doriți ca Produsele să vă fie livrate la o altă adresă decât cea indicată la momentul înregistrării sau ca factura să fie emisă pe numele unei alte persoane va fi necesar să indicați aceste aspecte înainte de plasarea comenzii.
a) Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor Contului său, în special a parolei si a datelor bancare asociate acestuia. În cazul pierderii sau uitării parolei, aceasta poate fi regenerata accesând căsuța „Contul meu” și introducând adresa de e-mail, urmând ca o parola să fie transmisă prin e-mail. Parola este strict confidențială.
b) Clienții sunt obligați sa furnizeze date adevărate, exacte și complete așa cum este indicat și în formularul de înregistrare și să reînnoiască, ori de câte ori este necesar, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte și complete în orice moment.
c) În cazul furnizării de către Client a unor informații care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, Olini își rezervă dreptul de a suspenda sau desființa Contul și de a refuză toate încercările curente sau viitoare de folosire a serviciilor Site-ului, fără nicio despăgubire față de Client.
d) Aceste condiții sunt necesar a fi îndeplinite și în cazul înregistrării participării Clienților la concursurile/promoțiile organizate și prezentate în cadrul Site-ului de către Olini, după caz.
e) În caz de fraudă sau încălcarea oricăror legi aplicabile din partea Clientului, dezactivarea contului se va face fără preaviz, fără înștiințare, fără alte formalități și fără despăgubiri, Olini procedând exclusiv la informarea Clientului printr-un e-mail.
8. CARACTERISTICILE PRODUSELOR OFERITE SPRE COMERCIALIZARE
a) Produsele oferite spre vânzare sunt însoțite de o descriere a acestora, permițând Clientului să ia cunoștință de informațiile esențiale cu privire la caracteristicile Produselor înainte de a finaliza o comandă. Informațiile despre Produs afișate pe Site au doar scop informativ și nu sunt destinate să înlocuiască sfatul unor specialiști din diverse domenii.
b) Imaginile folosite pentru descrierea Produselor pe Site si orice simulari nu reprezintă o obligație contractuală din partea Olini sau a Partenerilor, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
9. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR ȘI VALABILITATEA OFERTELOR
9.1 Ofertele de Produse si prețurile afișate pe Site sunt valabile atâta timp cât sunt vizibile pe Site și în limita stocului disponibil, cu excepția cazului în care sunt disponibile oferte speciale, caz în care termenul de valabilitate a acestor oferte va fi stipulat pe Site. Vă sfătuim să verificați disponibilitatea Produselor pe pagina de informații relevante despre Produs. În cazul în care un Produs și/sau serviciu comandat nu este disponibil, Olini își rezervă dreptul de a anula comanda, caz în care veți fi notificat în consecință.
9.2 Dacă plasați o comandă pentru mai multe Produse dintre care unul nu este disponibil, Olini vă va informa corespunzător cu privire la disponibilitatea/indisponibilitatea acestora. În caz de indisponibilitate a unui/unor Produse, restul comenzii va fi procesat și expediat către dvs. în termenul indicat pe Site, respectiv în termen de maxim 15 zile lucrătoare.
9.3 Produsele și ofertele valabile vor fi semnalizate pe Site prin prezența butonului „Adăugare în coș”, în dreptul acestora. Simplul fapt de a adăuga în coș Produse nu reprezintă validarea automată a comenzii, existând posibilitatea ca între momentul adăugării Produsului în coș, și momentul validării Comenzii de către Client, Produsul/Produsele să devină indisponibile, Olini nefiind răspunzător pentru aceasta.În cazul în care ulterior adăugării în coș a unui Produs, acesta devine indisponibil, Clientul va fi informat în mod corespunzător despre acest aspect, prin e-mail.
10. PREȚURILE PRODUSELOR
10.1. Prețurile Produselor prezentate pe Site sunt exprimate în RON și au toate taxele incluse, cu excepția costurilor de transport. Costurile de transport vor fi aduse la cunoștința Clientului înainte de momentul finalizării comenzii.
10.2 Prețurile aplicabile sunt cele afișate pe Site în momentul validării comenzii de către Client. Preturile includ T.V.A., iar toate modificările legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe se vor reflecta în prețul Produselor prezente pe Site în momentul intrării în vigoare a actului normativ respectiv. Orice alte taxe suplimentare cu privire la anumite categorii de Produse vândute pe Site la un moment dat vor fi incluse în prețul acestora.
11. PLASAREA COMENZII ȘI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE
11.1. În vederea efectuării și înregistrării unei comenzi, Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile afișate pe Site în acest sens. În momentul dinaintea validării comenzii, Clientului i se va pune la dispoziție un recapitulativ al informațiilor legate de comandă (număr articole comandate, suma comenzii, tipul de livrare, data livrării și intervalul orar ales, în măsura posibilă, precum și adresa selectată pentru livrarea la domiciliu), iar acesta se validează printr-un “click” pe butonul “CONFIRMA”.
11.2. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic / sms, whatsapp sau e-mail) prin care Olini își derulează operațiunile comerciale.
11.3. Comenzile nevalidate prin apăsarea butonului ”CONFIRMA” nu vor fi onorate. Simplul fapt de a adăuga Produse în coșul de cumpărături nu echivalează cu validarea comenzii și nu creează nicio obligație pentru Olini de a proceda la livrarea Produselor.
11.4. Site-ul confirmă înregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis către Client, prin intermediul căruia i se vor comunica următoarele informații:
- lista cu articolele comandate, prețurile Produselor, tipul de livrare, metoda de plata, adresa pentru livrarea la domiciliu, eventuale observații suplimentare și posibilitatea de anulare a comenzii.
- numărul de înregistrare al comenzii.
- Contractul se considera încheiat între Olini și Client în momentul primirii de către Client de la Olini, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii, chiar dacă în prealabil veți primi o serie de notificări cu privire la preluarea și procesarea comenzii dumneavoastră.
- Validarea comenzii nu garantează și livrarea tuturor Produselor din comanda plasată. În cazul în care anumite Produse din comanda devin indisponibile între momentul înregistrării comenzii și momentul transmiterii e-mailului de confirmare care reprezintă acceptarea comenzii, Olini va notifica Clientul în acest sens, solicitând validarea comenzii fără Produsele devenite indisponibile, prin transmiterea unui e-mail de confirmare a listei de Produse.
12. FACTURARE
12.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afișate in cadrul Site-ului www.olini.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
12.2. Pretul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Client (PF/PJ) o factură pentru achiziția Produselor/serviciilor, obligația Clientului fiind de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
12.3. Factura va fi emisă prin utilizarea datelor furnizate cu ocazia înregistrării contului conform punctului a), respectiv factura pe PF, dacă contul a fost înregistrat ca persoana fizica si comanda a fost plasată de pe acel cont, sau factura pe PJ dacă respectivul cont a fost înregistrat ca PJ și comandă a fost plasată de pe contul de PJ.
12.4. Dovada achiziției, respectiv bonul fiscal/factura va fi eliberată pentru fiecare comandă în parte și va însoți Produsele livrate. Bonul fiscal și/sau factura va fi emisă de către Olini. În cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat de către Olini din motive independente de voința acestuia, Olini va informa Clientul în acest sens și va returna în contul Clientului contravaloarea Produsului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.
Pentru orice întrebări suplimentare referitoare la comanda dumneavoastră sau la facturarea acesteia, ne puteți contacta la adresa de e-mail: [email protected].
13. PLATA PRODUSELOR ȘI ALEGEREA MODALITĂȚII DE PLATĂ
13.1. Comanda dvs. poate fi plătită online, prin următoarele metode de plată:
a) Plata cu ajutorul cardurilor tip VISA, Maestro sau MasterCard care sprijină plata prin internet;
b) Plata ramburs la curier - în numerar;
Verificați înainte la banca emitentă dacă cardul eliberat de aceasta suportă plata prin internet.
13.2 Nu există o limită inferioară sau superioară de valoare a comenzilor ce pot fi plasate prin intermediul Site-ului. Cu toate acestea, în cazul în care Clientul alege să plătească în numerar valoarea totală a comenzii, respectivă valoare a comenzii nu va putea depăși plafoanele prevăzute în Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată sau în orice alt act normativ aplicabil care reglementează astfel de plafoane.
13.3. În cazul plăților online cu cardul pentru achiziția de Produse prin intermediul Site-ului, toate tranzacțiile cu cardul sunt realizate pe platforma securizată a procesatorului de plăți PayU, către care este redirecționat clientul care a optat pentru aceasta modalitate de plata. Astfel, după confirmarea comenzii, veți fi îndrumat pe pagina procesatorului de plăti PayU, unde veți introduce datele de pe card și veți efectua tranzacția. Dacă tranzacția s-a efectuat veți fi redirecționat pe Site-ul nostru unde veți primi un mesaj că plata a fost realizată cu succes. În cazul în care tranzacția nu a fost finalizată, veți fi redirecționat pe Site-ul nostru cu informația că plata nu a fost efectuată. De asemenea, veți primi un e-mail de informare in termen de 24 ore, în care aveți posibilitatea de a accesa un link de plata pentru comanda deja înregistrată.
13.4. Plata cu cardul trebuie finalizată în 24 de ore de la plasarea comenzii, depășirea acestei perioade atrăgând anularea automată a comenzii plasate.
13.5. Din rațiuni de securitate, datele privind cardul dvs. de plată sunt vizibile doar de către PayU în calitate de procesator de plăți. Pagina procesatorului de plăți este protejată și securizată pentru aceasta modalitate de plată. Odată cu introducerea datelor de pe cardul de plată, informațiile confidențiale se transmit prin intermediul rețelei de internet într-o formă criptată, folosind protocolul SSL și sistemul PCI, cele mai moderne tehnologii existente în prezent de criptare a datelor.
În niciun moment datele privind cardul dvs. de plată nu sunt accesibile sistemului nostru.
Suma de plată pentru comanda va fi retrasă de pe card în momentul validării plății de către procesatorul de plăți, iar termenul de livrare a Produsului comandat va începe sa curgă de la momentul confirmării plății efectuate online cu cardul.
13.6. Plata ramburs la curier - in numerar;
În cazul în care Clientul alege varianta plății în numerar la livrare (ramburs), plata se va face în momentul în care Produsele ajung la adresa de livrare.
14. PROCESAREA ȘI CONFIRMAREA COMENZIILOR
14.1. După plasarea comenzii, Produsele comandate sunt rezervate în sistem și trimise pentru verificarea stocului si a conformității Produselor către depozitele noastre. Vă anunțăm de acest lucru printr-un e-mail imediat ce procesăm comanda plasată, dar și prin schimbarea statusului comenzii în contul de Client.
Faptul că Produsele au fost rezervate de sistem nu este o garanție că Produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate și intră pe lista de verificare din ziua imediat următoare. Ca procedură, toate comenzile plasate în ziua X sunt date spre verificare în ziua lucrătoare imediat următoare. Confirmarea lor poate veni în aceeași zi sau în maxim 5 zile lucrătoare în funcție de numărul de comenzi, promoții etc.
14.2. Plasarea unei comenzi pe Site-ul nostru nu garantează existența tuturor Produselor din următoarele motive:
- Produsele afișate online nu mai există în stocul fizic din depozite.
- Produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi în timpul procesului de confirmare a lor.
14.3. Imediat ce Produsele comandate sunt confirmate ca fiind pe stoc si conforme, ele intră în procesul de a fi pregătite pentru livrare. Dacă au fost comandate mai multe Produse și doar o parte din ele sunt confirmate, tot pe e-mail vă vom anunța care din ele pot fi livrate și care sunt stornate.
15. LIVRAREA PRODUSULUI SI ALEGEREA MODALITATII DE LIVRARE
15.1. Produsele sunt livrate la adresa furnizată de dumneavoastră în Comandă, doar pe teritoriul României. Toate Produsele comercializate de catre Olini beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorului/prestatorului.
Livrarea la adresa prin curier:
Opțiunea de livrare la adresa va permite să beneficiați de livrare prin curier către adresa aleasă de către dumneavoastră. Livrare va fi asigurata de către unul din partenerii noștri: DPD, DHL sau GLS, după caz.
Pentru opțiunea de livrare la adresa, se va percepe un cost de livrare a comenzii în valoare de 20 RON, cu exceptia comenzilor cu o valoare mai mare de 300 RON, care vor putea beneficia de aceasta opțiune fără cost.
15.2 PRODUSE LIVRATE GREȘIT
Dacă Clientului i s-a livrat alt Produs decât cel comandat sau dacă Clientului i s-a livrat un Produs pe care Clientul nu l-a comandat, Clientul este rugat sa semnaleze cât mai curând acest lucru la Serviciul Relații cu Clienții pentru a returna Produsul și a fi înlocuit cu cel corect, dacă este cazul.
Toate costurile de retur și transport al Produsului, precum și costurile aferente livrării Produsului comandat (daca este cazul) vor fi suportate de către Olini.
15.3. Livrarea Bunurilor către Cumpărător se face imediat (de obicei, Produsul este expediat în următoarea zi lucrătoare), de obicei în 3-5 zile lucrătoare, dar nu mai târziu de 30 de zile, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Perioada de 30 de zile este socotită de la data plății, iar dacă este selectat ramburs - de la data încheierii Contractului de vânzare (Cumparatorul primește confirmarea plasării Comenzii de la Vânzător).
16. TRANSFERUL RISCULUI ŞI PROPRIETATEA PRODUSELOR
16.1. Olini își rezervă dreptul de proprietate asupra Produselor cumpărate de Dumneavoastră până ce v-ați îndeplinit toate obligațiile, în special plata prețului integral al comenzii.
16.2. În cazul în care ați ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, la adresa indicată în Comandă (prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
16.3. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor și/sau Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
16.4. De la data livrării, toate riscurile asupra Produselor se transmit către dumneavoastră. Veți dobândi dreptul de proprietate asupra Produselor imediat ce vom primi integral plata tuturor sumelor datorate, inclusiv costurile de transport sau de livrare.
17. DREPTUL DE RETRAGERE SI RETURNAREA PRODUSELOR
17.1. La recepționarea mărfii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze serviciului Relații Clienți la adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon +40 728 5 6666 7, în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată.
17.2. Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare a Produsului. Această opțiune nu este valabilă pentru Clienții care nu sunt consumatori (adică nu este valabilă pentru Clienții care sunt persoane juridice sau PFA).
17.3. Pentru realizarea returului este necesară prezentarea bonului fiscal sau a facturii pe care să fie înscris Produsul care se dorește a fi returnat. În cazul achizițiilor online poate fi prezentată și factura primită împreună cu Produsul. Pentru finalizarea returului este necesară furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresă de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal, și semnarea dispoziției de plată.
17.4. Contravaloarea Produsului va fi returnată în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data recepționării Produsului, cu condiția, însă, ca Produsul să fie primit în aceeași stare în care a fost livrat, însoțit de factura si in ambalajul original. Returnarea Produsului fără ambalajul original va atrage obligația consumatorului de a suporta contravaloarea diminuării valorii Produsului returnat. În cazul returnării Produselor comandate, indiferent de motivul returnării, Olini are obligația să efectueze returnarea banilor exclusiv prin intermediul următoarelor modalități de plată VISA, EC/MC și Maestro, ceea ce înseamnă că banca va realiza la solicitarea Olini returnarea plății în contul utilizatorului.
17.5. Potrivit art. 9 din OUG nr. 34/2014, perioada de retragere (de returnare a unui Produs) expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:
- ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport;
- ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă Produse multiple care vor fi livrate separat;
- ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui Produs care constă din mai multe loturi sau piese.
17.6. In cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit Produsul pe care dorește sa-l returneze.
17.7. In cazul în care Clientul decide să se retragă din Contract, acesta:
- va putea completa online formularul de retur din sectiunea „Retururile mele” din rubrica ”Contul meu” de pe Site; sau
- va putea să apeleze Serviciul de Relații cu Clienții la numarul de telefon din sectiunea "Contact".
Cheltuielile de livrare (cu excepția situației in care au fost suportate de Olini) si retur al Produselor comandate si returnate rămân in sarcina Clientului.
17.8. Potrivit prevederilor OUG nr. 34/2014, nu pot face obiectul dreptului de retragere : (i) Produsele personalizate/confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (ii) Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, Produsele cărora le lipsesc accesorii; (iii) Produsele de îngrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate pe Site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla Produse diferite fata de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzata. In cazul returnării Produselor, Clientul este responsabil doar in ceea ce privește diminuarea valorii Produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționarii Produselor. Produsul returnat trebuie sa fie însoțit de toate documentele cu care a fost livrat Produsul.
Olini îşi rezervă dreptul de a analiza si decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitare în parte.
18. DESPĂGUBIRI
18.1. Clientul declară și recunoaște că este de acord să despăgubească, apere și să exonereze de orice responsabilitate, pierdere, solicitare și cheltuiala, Olini, partenerii contractuali și funcționarii, directorii, angajații și afiliații acestora, inclusiv dar fără a se limita la, taxe și costuri rezonabile aferente avocaților în legătură cu sau rezultând din: (i) încălcarea acestor Termeni și Condiții de către Utilizator sau Client, sau a oricăror alte politici relevante, în special cele privind confidențialitatea; (ii) utilizarea necorespunzătoare a WebSite-ului, de către Utilizator sau Client; (iii) nerespectarea sau încălcarea drepturilor de autor sau a altor drepturi de proprietate intelectuală sau a altor drepturi ale unor terțe părți prin încălcarea clauzei - Proprietate Intelectuală - din acești Termeni și Condiții.
18.2. Olini va despăgubi Clientul pentru prejudiciul direct creat ca urmare a (i) încălcării acestor Termeni și Condiții, (ii) acțiunilor culpabile săvârsite cu intenție sau neglijență gravă de către proprii angajați. În aceste două cazuri, se vor aplica prioritar remediile prevăzute de prezentele Termeni și Condiții.
19. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Olini colectează, prin intermediul Site-ului date cu caracter personal ale Clientului. Clientul trebuie să consulte de asemenea si Politica de Confidentialitate care se completează cu prevederile prezentelor Termeni și Condiții.
Site-ul utilizează cookies. Clientul trebuie să consulte Politica de Cookies.
20. PROPRIETATE INTELECTUALĂ
20.1. Conținutul Site-ului este protejat de legile privind drepturile de proprietate intelectuală aplicabile, inclusiv dar fără a se limita la Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe. Toate textele, formatările (inclusiv, fără a se limita selectarea, coordonarea și aranjarea materialelor pe WebSite) și imaginile, graficele, animațiile, instrumentele, aplicațiile, muzica, sunetele, articolele, copiile, materialele, fotografiile, mărcile, denumirile comerciale și logo-urile, precum și alte materiale și informații de pe acest Site sunt protejate de drepturi de proprietate intelectuală ale Olini și/sau Partenerilor, subsidiarilor și afiliaților, și ale licențiatorilor acestora (denumite în mod colectiv ”Conținutul”). Aceste materiale nu pot fi copiate, supuse unor operațiuni de inginerie inversă, decompilate, dezasamblate, modificate, publicate pe alte Site-uri, încadrate, schimbate sau distribuite, redistribuite, licențiate, sub-licențiate sau transferate în orice formă de către Client. Niciunul dintre elementele de pe Site nu va fi considerat a acorda direct, implicit, sau în orice alt mod, orice licență sau drept de a utiliza, în orice scop Conținutul, în tot sau în parte. Mărcile, logourile, numele comerciale și mărcile, atât înregistrate cât și neînregistrate (denumite, în mod colectiv, ”Mărcile”) afișate pe Site sunt Mărci aparținând Olini, Partenerilor sau terților parteneri afiliați ai acestora. Nimic de pe Site nu trebuie interpretat ca acordând, în mod direct, implicit, sau în alt mod, orice licență sau drept de utilizare a oricărei Mărci afișate pe Site.
20.2. Clientul declară și înțelege că orice utilizare neautorizată a acestor materiale reprezintă încălcarea drepturile de proprietate intelectuală ale Olini, Partenerilor sau terților parteneri afiliați ai acestora și va atrage exercitarea, de către aceștia a tuturor remediilor legale.
21. FORȚA MAJORĂ
21.1. Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv de suspendare și stingere a obligațiilor Olini.
21.2. Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale decurgând din acești Termeni și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil.
22. LIMITARE DE RESPONSABILITATE
22.1. Olini nu poate fi ținută responsabilă în nici un fel în fața niciunui Client care utilizează Site-ul sau Continutul, altfel decât în limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
22.2. Olini nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor Site-uri la care se ajunge prin legături din conținut, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele Site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.
22.3. Olini nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte cu privire la faptul că:
- Serviciul va fi potrivit cerințelor Clientului;
- Serviciul va fi neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel;
- Produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerințelor sau așteptărilor Clientului.
23. RELAȚIA CU CLIENȚII
23.1. Pentru orice informații referitoare la Site sau la comenzi, Clienții pot apela numărul de Relații cu Clienții disponibil în secțiunea "Contact".
23.2. Apelurile care fac referire la o comandă existentă (informații legate de livrarea unei comenzi, confirmarea unei plăți, schimbarea intervalului de livrare etc.) vor fi gestionate după următorul program: Luni-Vineri 9-17.
24. RECLAMAȚII ȘI LITIGII
24.1. Dacă coletul primit prezintă deteriorări vizibile (părți rupte, colet strivit) nu este recomandat să acceptați coletul. In acest caz sunteți rugat să ne trimiteți un e-mail cu datele dvs. (numele, prenumele, telefonul) pe adresa:[email protected], menționând totodată și motivul pentru care ați refuzat să preluați coletul, in cel mai scurt timp posibil veți fi informat despre procedura pe care trebuie s-o urmați.
24.2. Dacă la Produsul cumpărat apar inadvertențe în sensul reglementărilor impuse de Legea protecției consumatorului, vă rugăm sa acționați în modul descris în Regulamentul privind reclamațiile consumatorului pentru marfa achiziționată prin magazine online care trebuie trimise împreuna cu formularul de reclamație la adresa de e-mail: [email protected]
24.3. Aceste Termeni și Condiții sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor dispute, Clientul va putea să depună reclamații către Serviciul Relații cu Clienții pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. Însă, în condițiile în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente.
PRIN UTILIZAREA WEBSITE-ULUI VĂ EXPRIMAȚI ÎN MOD EXPRES ACORDUL CU PRIVIRE LA PREVEDERILE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR PREZENTATE ÎN CUPRINSUL PREZENTULUI DOCUMENT.